czwartek, 8 marca 2012

Od waszego fotokorespondenta - wstępniak na rocznicę

No i dwa lata mojego blogowania minęły niepostrzeżenie. Początkowo nie planowałem tylu wpisów związanych z Marynarką Wojenną i lotnictwem ale jakoś tak wyszło. Niemniej w dalszym ciągu Pomorze i wszystko z nim związane jest dla mnie priorytetem.
A skąd pomysł na tytuł bloga? Mogłem założyć go przecież pod nazwą "Foto Michał Szafran" czy jakaś podobna kombinacja. "Od waszego fotokorespondenta" to tytuł jednego z tomików "Żółtego Tygrysa". I tak się zaczęło dwa lata temu.

Wypadałoby podać trochę statystyk
Od momentu zapisywania liczby wejść zanotowałem 19 989 wejść z czego:

Polska 18 074
Wielka Brytania 457
Stany Zjednoczone 348
Niemcy 300
Rosja 118
Irlandia 89
Kanada 38
Holandia 36
Belgia 29
Szwecja 27

Najczęstszymi źródłami ruchu sieciowego były:
- wykop.pl
- google.pl
- gdziewojsko.wordpress.com
W dalszej kolejności uplasowały się fora dyskusyjne na których okazyjnie się udzielam.

Wyszukiwane słowa kluczowe to:
- od waszegofotokorespondenta 51
- formoza 48
- orp górnik 45
- orp orzeł 37

Wystarczy tych danych. Zdziwiło mnie aż tak duże zainteresowanie okrętem ORP "Górnik". Rozumiem Formoza czy ORP "Orzeł", ale zwykła Tarantula? Dlatego przygotowałem mały prezent czyli krótką historię służby ORP "Górnik". Ale to już w następnym poście.

Mam nadzieję, że w dalszym ciągu chętnie będziecie odwiedzać mój skromny blog a ja nadal będę wyszukiwać ciekawe tematy do opisania i obfotografowania.

Taking the opportunity of two years anniversary of my blog I would like to thank all my guests. For people who polish is foreign language I will try to publish more information in english. Once again thank you for visiting my blog you are always welcome.

Michał Szafran

0 komentarze:

Prześlij komentarz