sobota, 21 września 2013

Ostroga Pilotów - 20.9.2013

20 września do Gdyni przybył niemiecki okręt baza A515 i okręt podwodny U-31 typu 212A. Wybrałem się na Ostrogę Pilotów zachęcony informacjami (Portal Morski) o wejściu tych jednostek do Portu Handlowego. Niestety w ostatniej chwili zmieniono miejsce cumowania i okręty wpłynęły do Portu Wojennego. Nie udało mi się również wytrwać do momentu wpłynięcia U-31. Ale pobyt na Ostrodze Pilotów jeszcze nigdy mnie nie rozczarował. Prawie zawsze można zobaczyć ciekawe statki i okręty.

Przy okazji udało m się zrobić kilka zdjęć ciekawej jednostki należącej do Marynarki Wojennej RP. Ale o tym już przy innej okazji.


Okręt baza A-515 Main i U-31 typu 212A.




 A-515 i malutki punkcik w postaci Sokoła bardzo specjalnej wersji.
 Holownik Fairplay XV.
Holownik Stralsund.
Kontenerowiec Anke Ehler.
Prom Stena Alegra.


Pogłębiarka Inżynier Stanisław Łęgowski.



 Horyzont II - statek szkolno-badawczy Akademii Morskiej w Gdyni.
Kontenerowiec Maris.
 Thurkus.

1 komentarze:

  1. W ostatniej chwili wpłynął, miałem dość, czekałem od 7.30 do 13 :)
    Pozdrawiam http://trokakrzysztof.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń