niedziela, 8 września 2013

Sztandar dla 43. Bazy Lotnictwa Morskiego

6 września odbyła się uroczystość nadania sztandaru dla 43. Bazy Lotnictwa Morskiego. Z tej okazji zorganizowano Dzień Otwarty na lotnisku w Babich Dołach.

Sztandar dla 43. Bazy Lotnictwa Morskiego.


C-130E Herkules n\b 1501 "Queen".







Hełm pilota samolotu C-130E Herkules.



M28 Bryza 1R bis n\b 0810 - zmodernizowany samolot Bryza

M28 Bryza 1E n\b 0405 - samolot rozpoznania ekologicznego

M28B Bryza 1TD n\b 1118.
Kabina ładunkowa samolotu M28 Bryza.

An-28 TD n\b 1003 - kolejna maszyna typu Bryza przejęta z Sił Powietrznych.



Mi-2 czyli weteran na Babich Dołach.
Mi-14PŁ n\b 1001 Orka.



Mi-14PŁ n\b 1003.
Udało mi się złapać moment w którym piloci Mi-14 ustalali trasę kolejnego lotu.

W-3T n\b 0304 "Babcia" - jedna z dwóch pierwszy maszyn typu W-3 Sokół, które trafiły do MW.

W-3RM Anakonda n\b 0906.
Po uroczystości nadania sztandaru odbył się krótki pokaz działań śmigłowca W-3RM Anakonda.



Podejmowanie "poszkodowanego" przez śmigłowiec W-3RM Anakonda.



Kaman SH-2G n\b 163546 Morski Smok. Z okazji 10 lecia służby Kamanów SH-2G zdecydowano się na ciekawy rysunek smoka wyłaniającego się z morskich fal. Pomysł wziął się od kryptonimu radiowego - "Dragon" określającego śmigłowce SH-2G.

Morski Smok Marynarki Wojennej RP.

Śmigłowiec SH-2G wykonał również krótki ale bardzo widowiskowy pokaz w powietrzu.










Na koniec koń roboczy Dnia Otwartego czyli Autosan H9-20. Takimi pojazdami przywozi się niezmotoryzowanych gości spod bramy jednostki wojskowej.

1 komentarze:

  1. Pozdrowienia z Polic dla fana lotnictwa (o tym samym nazwisku co ja :) )
    Mój e-mail krokus7207@wp.pl
    Robert

    OdpowiedzUsuń