niedziela, 18 maja 2014

2. Kujawski Piknik Śmigłowcowy

17 maja na terenie 56. Bazy Lotniczej odbył się 2. Kujawski Piknik Śmigłowcowy. Z tej okazji zaprezentowano sprzęt latający należący do dawnego 56 kujawskiego pśb. Pojawili się również goście z BLMW i Wojsk Lądowych. W osobnym wpisie przedstawię maszyny Mi-2 z 56. Bazy.

Podziękowania dla majora Marka Pawlaka oficera prasowego Dowódcy 56. BLot za pomoc w realizacji materiału.

Mi-24W w konfiguracji ppanc. Na podwieszeniach widoczne rakiety Szturm i zasobnik strzelecki UPK-23-210.


Mi-24 należące do 56. Bazy Lotniczej.
Mi-24W n\b 738 prezentowany w hangarze.



W powietrzu zaprezentowano tylko parę Mi-24. Niestety w czasie pierwszego pokazu doszło do niezwykle intensywnej ulewy. Poniższe zdjęcia pochodzą z treningu.


W-3PL Głuszec n\b 0819.

W-3PL Głuszec n\n 0820.
Szczegóły konstrukcyjne tylnej części kadłuba.


Mi-14PŁ n\b 1001
Kombinezony załogi Mi-14 i hełm THL-5.
Najnowszy wzór kombinezonu dla ratownika.
BSR Orbiter.
Rosomak przeznaczony do szkolenia i nauki jazdy, należący do CSAiU.


Armatohaubica wz. 1977 Dana.


Park samochodowy 56 Bazy Lotniczej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz