niedziela, 27 lipca 2014

Red Bull Air Race 2014 Gdynia

Zachęcony zapowiedziami organizatorów wybrałem się na Red Bull Air Race w Gdyni. W piątek był dzień treningowy i miałem okazję zobaczyć jak w rzeczywistości wygląda lotnicza Formuła 1. Niestety F1 okazała się Seicento Cup. Po trzech przelotach treningowych dźwięk silników zaczynał drażnić a same ewolucje sprawiały, że zaczynałem zastanawiać się nad teoriami starożytnych filozofów. Pierwszy raz tak bardzo zawiodłem się na imprezie lotniczej. Mam nadzieję, że innym podobały się zawody Red Bull Air Race w Gdyni.
Całe szczęście, że zawsze znajdzie się coś co zadowoli taką marudę jak ja. Ale o tym już w następnych wpisach. 

Zdjęcia pochodzą z treningów w dniu 25 lipca. 





























Kilka razy dochodziło do spektakularnego uszkodzenia pylonu. Powodowało to interwencję służb technicznych Red Bulla.

Red Bull Air Race był filmowany z pokładu śmigłowca Bo-105.
W sobotę i niedzielę fenomenalny pokaz zaprezentowała grupa Breitling Jet Team. Siedem samolotów L-39 Albatros pokazało jak wygląda prawdziwe latanie a nie loty kompozytowymi kosiarkami do trawy.














 Rozejście się samolotów Breitling Team.

 Efektowna mijanka Albatrosów.












Końcowym elementem pokazu były flary. Miło usłyszeć nad Gdynią dźwięk silników odrzutowych. Szkoda, że to nie były zapowiadane wcześniej Biało-Czerwone Iskry. Cieszę się, że Albatrosy Breitling Jet Team godnie zastąpiły Polaków.

0 komentarze:

Prześlij komentarz