poniedziałek, 9 marca 2015

Słowo na rocznicę czyli 5 lat minęło

Mija właśnie pięć lat od momentu powołania do życia bloga. Przez ten długi czas udało mi się wypracować formułę funkcjonowania projektu w sieci. Dalej zamierzam konsekwentnie robić to co dotychczas.

Dziękuję wszystkim, którzy regularnie odwiedzają bloga i komentują moje wpisy. Jestem zadowolony, że chętnie oglądacie zdjęcia mojego autorstwa uzupełnione merytorycznym komentarzem. 

W tym roku nie będzie okolicznościowego tekstu związanego z warsztatem. Nie zamierzam męczyć statystykami i innymi głupotami. Zamiast tego dział marketingu i PR postanowił stworzyć profil na FB poświęcony blogowi.

Facebook - Od Waszego Fotokorespondenta

2 komentarze:

  1. Po co powielać blog facebookiem? W blogu też są komentarze? Czasami wydaje mi się, że te książkioblicza to tylko moda i mała fanaberia. Patrząc na inne f-ki to wieje czasami tam tak ogromną nudą, że tylko kasacja może uleczyć taki stan. Bo po grzyba zakładać coś takiego skoro nic nowego nikt tam nie wkłada? A ten facebook do czego ma służyć? Do skomentowania kilku komentarzy na blogu i powielenia tych samych informacji? Podkreślam: kilku lub żadnych. Nie lepiej skupić się na częstszym redagowaniu informacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo mojej niechęci do FB jest to najlepsze medium do propagowania bloga. Specjalistyczne fora tematyczne powoli odchodzą do lamusa, właśnie na rzec twarzoksięgi.

    Mój profil FB będzie służył promowaniu wpisów na blogu, wspieraniu innych ciekawych inicjatyw, a także do dyskusji na opisywane tematy. Łatwiej jest komentować na FB niż na blogu. Tutaj komentarz musi przejść przez cenzurę... tfu moderację. Mam zamiar przypominać moje dawniejsze wpisy. Przykładowo 11 marca będzie sporo rocznic związanych z MW RP. Na blogu już od lat to jest, ale warto pozyskać nowych czytelników i oglądaczy zdjęć.

    Częstsze wpisy zależą wyłącznie od mojej dyspozycji i tego czy się coś akurat ciekawego dzieje. Czasami jest bogato a czasami przez tydzień lub trzy nic się nie pojawi. Ewentualnie jakieś teksty rocznicowe o ile posiadam własne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń