niedziela, 22 maja 2016

4. Kujawski Piknik Śmigłowcowy - 56. Baza Lotnicza

21 maja 2016 roku na terenie 56. Bazy Lotniczej odbył się 4. Kujawski Piknik Śmigłowcowy. Od 2013 roku regularnie odwiedzam Latkowo i tym razem wybrałem się ponownie. Impreza tradycyjnie nie zawiodła i tradycyjnie wiele ciekawostek udało się uwiecznić na karcie SD. 

W tym roku nowością byli goście z Niemiec i Stanów Zjednoczonych, ale o nich w następnych wpisach.

Mi-24W.

 30 lecie eskadry Mi-24W.


 Mi-2Ch z 49. Bazy Lotniczej.
 PPK Malutka czyli główny oręż ppanc śmigłowców Mi-2URP-G.
 Mi-2 z 56. BL.


 W-3PL Głuszec.
 SW-4 Puszczyk n\b 6624.

 Oczywiście nie mogło zabraknąć BLMW. Tym razem w składzie Kaman SH-2G i Mi-14PŁ.

BSL Orbiter z 49. BL.


 PPK Spike.
Wojska Specjalne zaprezentowały uzbrojenie strzeleckie i pojazdy. HK-416 JW Grom.
  Moździerz LRM vz. 99 ANTOS
 Opancerzony HMMWV Wojsk Specjalnych.
Obrotnica i wkm 12,7mm Browning.



Honker Regulacji Ruchu.

Star 266M2 i oryginalny wóz z czasów PRL.

 Powietrzna defilada z okazji 4. Kujawskiego Pikniku Lotniczego.



 Pokaz wiatrakowca.


 Na pikniku pojawiła się Grupa Akrobacyjna Żelazny.




Z samolotu M28 Skytruck wyrzucono desant. Spadochroniarze mieli przymocowane okolicznościowe flagi.




Su-22M4 wykonał kilka przelotów nad Latkowem. Maszyna posiada nowe malowanie, ale nie uprawnia to do nazywania remontu i płytkiej modernizacji,mianem MLU.
Znacznie ciekawszy był pokaz pary F-16. Wykonywały one odpalenia flar przeciwko pociskom ziemia-powietrze i powietrze-powietrze.




 Później nad Latkowem zaprezentowały się Mi-24 solowo i jako para.








Po raz kolejny nad Latkowem pojawiła się Zespół Akrobacyjny "Orlik", która zaprezentowała swój tradycyjny program akrobacyjny.
















0 komentarze:

Prześlij komentarz