poniedziałek, 22 maja 2017

V. Kujawski Piknik Śmigłowcowy 2017

W tym roku Kujawski Piknik Śmigłowcowy miał już piątą edycję. Tradycyjnie na lotnisku 56. Bazy w Latkowie zaprezentowano maszyny należące do Lotnictwa Wojsk Lądowych i zaproszonych gości.

Mi-24 z 56. Bazy Lotniczej.




Czeski Mi-24V o którym szerzej w następnym wpisie.
 W-3PL Głuszec.


 Eurocopter EC-135T1
 Defilada lotnicza.







Pokaz pilotażu SW-4.

Pokaz pary Mi-24W.



W-3T\SAR n\b 0304. Dawna "Babcia" wróciła z domu świdnickiej niewoli i rozpoczęła normalną służbę w szeregach BLMW.






Przelot C-130 Herkules.





 Przelot Su-22M4.


Przelot Miga 29 z 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego.

Artur Kielak na samolocie XA-41 dał pokaz niesamowitych akrobacji lotniczych. Dodatkowym smaczkiem było malowanie okolicznościowe związane z Dywizjonem 303.






Po raz kolejny nad Latkowem pojawiła się Zespół Akrobacyjny "Orlik", która zaprezentowała swój tradycyjny program akrobacyjny.








Legendarny Miś Boguś.

 Wojska Lądowe zaprezentowały pojazdy bojowe m.in.: zestaw plot ZSU-23-4MP Biała.



 JW AGAT i pojazdy należące do tej jednostki. M-ATV (zostanie zaprezentowany w osobnym wpisie).





Najważniejszym powodem dla którego się wybrałem do Latkowa było 50 lat służby Mi-2. O czym będzie kolejny wpis.

0 komentarze:

Prześlij komentarz