wtorek, 13 czerwca 2017

Święto 49. Bazy Lotniczej 2017

Po raz kolejny na terenie pruszczańskiego lotniska odbył się piknik lotniczy połączony ze świętem 49. Bazy Lotniczej.

Mi-24D n\b 272.




 Mi-2URN n\b 2642

Mi-2Ch n\b 6005. Maszyna ta dostosowana jest do stawiania zasłony dymnej przy użyciu aparatury WZD-80. Wykorzystuje się do tego gazy spalinowe pochodzące z silników. Wersja Ch nazywana jest potocznie Chekla.

 Mi-2RL n\b 5823

SW-4.
  W-3PL Głuszec n\b 0819.



 M28 Bryza 1E n\b 0404 - samolot rozpoznania ekologicznego.

Taylorcraft Auster Mk. VIA, G-APRO. O tej maszynie będzie osobny wpis.
SP-GDN czyli pierwszy od 50 lat nowy samolot dla Aeroklubu Gdańskiego.
Wojska Lądowe zaprezentowały sprzęt pancerny i artyleryjski.


 Newa SC z 33. Dywizjonu Rakietowego Obrony Powietrznej.


 Logistyczny Mercedes JW Grom.
Isuzu D-max - dwa egzemplarze są obecnie na testach w Żandarmerii Wojskowej.

 Blok pokazów w powietrzu rozpoczął szybowiec z Aeroklubu Gdańskiego.
3AT3 Formation Flying Team

 Niezwykle dynamiczny pokaz możliwości pilotażowych SW-4.





 Pokaz pary Mi-24W z 56. Bazy Lotniczej.








 Mi-24D z 49. Bazy Lotniczej zaprezentował start metodą afgańską.




 BLMW zaprezentowała po raz pierwszy nowe malowanie Anakondy 0511.







 Mig-29 z 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego. Maszynę pilotował por. pil. Rafał Pinkowski i dał solidny pokaz pilotażu i dopalania.



 Przelot Su-22M4.



 Zespół Akrobacyjny "Orlik".





 Zumbuick z RodZ Factory w doborowym towarzystwie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz